week 13: Wat gaat de tijd snel :( :( - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Kimberly Lambregts - WaarBenJij.nu week 13: Wat gaat de tijd snel :( :( - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Kimberly Lambregts - WaarBenJij.nu

week 13: Wat gaat de tijd snel :( :(

Door: Kimlaa

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

30 Maart 2010 | Kenia, Nairobi

Week 13: De laatste week alweer
De tijd is echt te snel gegaan.

Maandag 29-03-2010.

De laatste maandag in Kenya!

Zoals gewoonlijk de ochtend rituelen opstaan, ontbijten, aankleden. Daarna ben ik naar het ziekenhuis gelopen heb alles opgestart en schoongemaakt. Ben de instrumenten met Ken gaan halen. Ik heb daarna meegekeken en meegeholpen met de behandelingen. Totdat me vriend weer binnen kwam. Heel de kliniek stonk echt niet normaal. Ik ben samen met Joshua een rondje gaan lopen in het ziekenhuis. Zodat we op de vroege morgen de stank niet hoefde te ruiken. Daarna heb ik mee gekeken met een mmf behandeling. Toen deze behandeling klaar was ben ik samen met zuster naar ward 1 gegaan om een patientje weg te brengen. Ik heb de hele morgen hoofdpijn gehad en ik denk dat het kwam door me anitmalaria pil. Dit was natuurlijk wat minder maar ik ben gewoon gebleven. Ik ben ook niet om lunch gegaan in me lunch heb ik een paar dingen opgeschreven en heb ik meegeholpen in de praktijk. Toen rond 3 uur viel het een beetje dood dus zijn we begonnen met opruimen. Na het opruimen ben ik samen met Joshua naar huis gelopen en hebben we nog een hele tijd gepraat. Toen zag ik in een keer dat het al best wel laat was en ben ik naar Naomi gegaan en zijn we boodschappen gaan doen. Na het boodschappen doen ben ik eten gaan klaarmaken en daarna ben ik nog wat gaan rommelen in me kamer. Ik heb nog even met me ouders op skype gezeten en daarna ben ik mijn dagverslag gaan maken. Dit was me dagje weer voor vandaag.
Wat gaat de tijd toch snel niet normaal!

Dikke kus en tot snel!!
Nakupenda Sana!!

Kimberly.

dinsdag,woensdag,donderdag.
Het enigste wat ik hierover kan zeggen is dat afscheid nemen pijn doet en vooral omdat je niet weet of je ze ooit nog terug gaat zien of niet!!

Dit was het enigste wat ik er over kwijt wilde!

(L)

Vrijdag 02-04-2010

Van Kisumu naar Naivasha.

Vroeg opgestaan spullen in de auto geladen en naar Naivasha vertrokken. Hier aangekomen even rondgekeken gedoucht, gegeten en gaan slapen.

Zaterdag 03-04-2010

Spullen weer in de auto. Toen iedereen er weer klaar voor was zijn we naar Helss Gate vertrokken daar aangekomen een Pracht van een Wandeling gemaakt. Wat is de natuur toch mooi en wat weten wij er toch weinig van! Daarna zijn we weer de bus in gegaan en naar Nairobi vertrokken. Daar aangekomen onze spullen in Shalom house gedropt en doorgegaan naar Ann voor een overheerlijke lunch. Toen na de lunch zijn we terug gegaan naar Shalom house we hebben daar gedoucht gegeten en daarna iets voor ons zelf gedaan. Daarna zijn we gaan slapen.

Zondag 04-04-2010

Vroeg opgestaan 4.30, aangekleed spullen gepakt in de auto gepropt en hop naar Nairobi airport vertrokken. Daar aangekomen spullen en onszelf ingecheckt. We hebben nog even rondgekeken en toen konden we gaan boarden. Dit hebben Annelies, Marieke en Naomi meteen gedaan. Barbara, Anita en ik zijn nog om een broodje gegaan en wat drinken. We hebben nog gewacht tot de rij minder was en eigenlijk daarna konden we zo doorlopen. Op het laatste moment zag ik nog twee vingerhoedje dus die ben ik nog snel gaan halen. Toen we in het vliegtuig zaten gingen we eigenlijk ook al vrij snel in de lucht. Ik heb onderweg 3 films gekeken ben ik slaap gevallen en toen waren we er alweer. Bij aankomst waren er een paar problemen met de koffers maar daarna zijn we dan toch snel door de gate gelopen om onze familie weer in de armen vast te pakken. Dit was een speciaal moment en zal ik nooit meer vergeten!

Dit was het dan voor nu!

Dikke kus en tot de volgende reis naar Kenya.

Want zoals ik al heb gezegd tegen de mensen daar it was no goodbye but a just see you later!

  • 30 Maart 2010 - 15:00

    Angela:

    Hey Kimberly!

    De tijd gaat idd heel snel, je gaat alweer bijna naar huis! Ik vond het leuk je verhalen af en toe te lezen. Je hebt heel wat nieuwe ervaringen opgedaan daar, dat heb je mooi in the pocket!

    Al zin om naar huis te gaan???

    xxx

  • 30 Maart 2010 - 18:57

    Judith:

    He Kimberly,

    Ik heb al je verhalen gelezen, niet altijd een reactie geplaatst! Je hebt veel nieuwe ervaringen opgedaan.. het einde komt nu echt in zicht he? Beetje zin in je terugkomst naar NL? Ik ben al flink aan het aftellen voor mijn reis!!

    Liefs

  • 30 Maart 2010 - 20:13

    Anneke, Moeder Van A:

    Een tijd van komen en een tijd van gaan he.
    Een lach en een traan.
    Goede reis naar huis. Kimberley.

  • 30 Maart 2010 - 20:38

    CoMu:

    Hoi Kimberly, Ik vond het leuk om je verhalen te lezen. Dank je wel ervoor. Je hebt heel wat nieuwe diongen gezien en ervaren. Het filmpje van de kat en de salamander vond ik eng met al die geluiden erbij, maar het feit dat je het opgenomen hebt was wel lachen.Zegt wel iets van jou zelf.
    Ik wens je nog een fijne laatste week en een fijne tijd in Hells Gate. Goeie reis naar huis en weer welkom in Nederland. Tot ziens.
    Groetjes
    Corry

  • 31 Maart 2010 - 05:12

    Piet En Marion:

    hoi Kimberly
    Wat gaan de laatste dagen snel he,
    Afscheid nemen, Terugreis,Klimmen in Hells Gate, Het is zo zondag
    Bedankt voor je prachtige verslagen en foto`s.Hier in Oudenbosch hebben we ervan genoten,
    doei, gr Piet en Marion

  • 31 Maart 2010 - 08:44

    Gerda:

    een hele goede terugreis en geniet van het thuiskomen!

    Groetjes,

    Gerda

  • 31 Maart 2010 - 15:00

    Jeanine:

    We hebben elke week weer genoten van al je verslagen en foto's (geweldig)
    Veel succes en plezier nog de laatste daagjes in Kenia
    Goede terugreis en tot Zondag op Schiphol.
    Jeanine (ma Bar)

  • 31 Maart 2010 - 16:50

    Liliane:

    Hallo aan allemaal heel veel sterkte met jullie laatste dagen en ook met het afscheid nemen want dat zal ook niet makkelijk zijn,maar ook genieten van jullie laatste momenten zo samen daar en dan op naar het thuisfront want die willen jullie heel graag weer in de armen sluiten en jullie verhalen aanhoren xxxxxxx Liliane Ben Richard en Brenda.

  • 01 April 2010 - 10:03

    Thuisfrond:

    Lieve Kimberly,

    Succes met je laatste daagjes kenya!!
    Het ontvangst comité wacht je op schiphol op, dus

    TOT ZONDAG!!!!!!!!!!!!!
    Paps en mams xx

  • 01 April 2010 - 19:52

    Roland:

    Hoi Kimberly,

    Afscheid nemen doet pijn. Veel succes met de laatste daagies Kenya en tot gauw.

    Een hele goede terugreis naar Nederland waar het langzaam weer wat beter weer wordt.

    Nakupenda Sana (hoor wel snel wat dit betekend..ha, ha, ha)

    Liefs en dikke kus
    Mathijs, Jasper, Bianca en Roland


  • 02 April 2010 - 10:02

    Evert:

    Héé´Kimberly, ik ben trots op jou hoor !! Geniet van de laatste 2 dagen en een hele goeie terugreis naar Nederland. Dat zal ook wel weer fijn zijn om thuis te komen.... Daarna horen en zien we elkaar wel weer.... groeten Evert

  • 04 April 2010 - 19:15

    YVONNE V.D SLOOT:

    WELKOM THUIS EN KIJK MET TROTS TERUG ,
    OP EEN MOOIE KENIA TIJD.
    LIEFS UIT HAARLEM

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly

Hallo Allemaal, Kijk rustig even rond en ga genieten van al mijn verhalen en gebeurtenissen. & een reactie is altijd leuk!, Ik zal er zo snel mogelijk op proberen te reageren. Doeii -xxx-

Actief sinds 04 Nov. 2009
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 73557

Voorgaande reizen:

29 December 2009 - 04 April 2010

Kimberly in Kenya.

17 Augustus 2009 - 27 Augustus 2009

Lloret de mar

Landen bezocht: