Weer terug in Nederland - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Kimberly Lambregts - WaarBenJij.nu Weer terug in Nederland - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Kimberly Lambregts - WaarBenJij.nu

Weer terug in Nederland

Door: Kimlaa

Blijf op de hoogte en volg Kimberly

09 April 2010 | Kenia, Nairobi

Weer terug in Nederland.

Hallo Lieve mensen,

Dit zal voor voorlopig echt mijn laatste verslag zijn.
De thuiskomst was heel leuk maar ook wel weer heftig om de koud tegemoed te gaan alle mensen weer te zien. Me verhalen te moeten vertellen dit is namelijk niet altijd even makkelijk. Maar goed de leuke dingen zijn er natuurlijk ook en die komen er zo uit gerold hahah!

Ik wil het natuurlijk origineel houden en even een paar mensen bedanken.

Anita,Barbara, Marieke, Annelies, Naomi
Ik wil jullie bedanken voor de top tijd die we hadden in Kenya! Zonder jullie was het mij niet gelukt dankjewel voor de leuke tijd en de mooie vriendschap die ik met jullie op heb gebouwd.

Papa en Mama
Ik wil jullie bedanken voor de steun die jullie mij gaven vanuit Nederland.
Als ik het even niet meer zag zitten waren jullie wel de gene die mij moed in spraken waardoor ik weer wel zin had om veder te gaan. Dankjewel!
Nakupenda Sana!

Tammie, Lisa, Quirine, Linsey
Jullie zijn de gene geweest bij wie ik even me stoom kon uitblazen als er weer dingen waren waar ik het niet mee eens was. Jullie weten zelf wel waar ik over praat vooral Lisa en Tammie.
Bedankt lieve vriendinnen dat jullie er ook voor mij waren toen ik aan de andere kant van de Wereld zat.

De Familie
Deze groep mag ik natuurlijk niet vergeten dan kwam ik weer op waarbenjij.nu en dan stond er weer een leuk vrolijk berichtje van een van jullie! Bedankt deze steun vond ik ook echt heel fijn en het heeft mij zeker tot het einde van deze 3 maanden gebracht.

De Sponsors:

Deze groep wil ik met alle nadruk bedanken! Zonder jullie had ik het verschil hier niet in Kenya kunnen maken BEDANKT voor het geven aan de mensen in Kenya. Ook namens de mensen zeg ik Bedankt. Ze zijn me om me nek gevlogen de tranen kwamen er nog net niet uit maar oh wat waren deze mensen blij met de spullen die ik van jullie geld heb kunnen kopen.
Bedankt Lieve Sponsors.

Wat kan ik veders nog zeggen.
Ik ben weer terug in Nederland met Nederlands leven gaat weer beginnen maar zodra ik de kans krijg terug te gaan en iedereen daar weer te zien. Sorry maar dan neem ik toch weer afscheid. Maar voor nu denk ik niet dat dat zal gaan gebeuren.

Dikke dikke kus
Kimberly!

  • 09 April 2010 - 14:45

    Barb:

    en ik ga met je mee dinnetje (L)

  • 09 April 2010 - 15:42

    Christel:

    Welkom terug!
    Ik hoop je snel eens te zien op school,want dat is zooooooooooo lang geleden!Probeer eerst maar weer te wennen aan Nederland en al de regeltjes enz enz,horloge weer aan...want hier letten we wel op de tijd....niks POLE POLE!
    Groetjes Christel

  • 11 April 2010 - 17:16

    Anita:

    Lieve Kimberly,

    ik mis je nu al en ik mag vast niet mee naar Kenia of...als ik alle regeltjes nu eens afschaf;-)

    Liefs,Anita

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kimberly

Hallo Allemaal, Kijk rustig even rond en ga genieten van al mijn verhalen en gebeurtenissen. & een reactie is altijd leuk!, Ik zal er zo snel mogelijk op proberen te reageren. Doeii -xxx-

Actief sinds 04 Nov. 2009
Verslag gelezen: 1694
Totaal aantal bezoekers 73524

Voorgaande reizen:

29 December 2009 - 04 April 2010

Kimberly in Kenya.

17 Augustus 2009 - 27 Augustus 2009

Lloret de mar

Landen bezocht: